Najnowsze Wpisy

Acha, Swieta ida Komentarze (0)
27. listopada 2011 16:16:00
linkologia.pl spis.pl

Kurna co roku to samo, ida swieta a ja jak zwykle sam.

Moze poznam kogos w internecie, bo sie duzo slyszy ze to mozliwe. Jezeli to mozliwe to prosze podas nazwe strone gdzie sa jakies samotne serca jak moje.

lavogio : :

3 2 1 Start Komentarze (0)
27. listopada 2011 16:09:00
linkologia.pl spis.pl

To dopiero poczatek a ja juz niewiem oco chodzi. Naturlanie problem tkwi w braku znajomosci obejscia sie z komputerem. Naturalnie w pracy mam komputer, ale ja tam tylko kilka klawiszy do tej pory uzywalem.

Koledzy zawsze wspominali ze tu byle co jest no i ze mozne Filmy lub zdjecia za darmo ogladac. Nawet na randke sie umawiaja w duzych miastach, ale ja jestem z Nysy i tu jest i tak kicha + cholota.

Moze zrozumiem troszke wiecej wkrotce i zaczen lepiej sie obywac z tematem Internet. Naturalnie z powodu samotnosci chetnie chcial bym sie dowiedziec gdzie mozna za darmo Porno ogladac albo naprzyklad tanie dziewuchy poznac.

Podejrzewam ze to nie jest takie skomplikowane kiedy sie ma juz pewne doswiadczenie ktorego mi brak. Ide chyba na kolacje du bufetu bo samemu robic nei mam dryga dzis.

Moze zajrze jeszcze raz dzis

lavogio : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

errad | mar1lynka | karolinka-2 | agarwaen88 | colld | Mailing